mandag den 13. december 2010

yiiikes

Indsendt af Ditte
ingredienserne

I forbindelse med den kæmpe oprydning/udsmidning/omrokering jeg pt. har kørende på mit værelse, skal jeg have tømt ud i alle mine blade - og der er altså mange (tjek linket og gang med tre!). MEN jeg smider dem altså ikke ud, førend jeg har læst dem alle fra ende til anden og klippet de vigtigste ting ud.. Lidt nørdet måske, og også tidskrævende, men udover datoen (og den knapt så opdaterede sladder) kan tips'ne og moden jo stadig godt bruges :-) I går læste jeg derfor et tip i Skøn, hvor en læser fotalte om "mirakelkuren".. Kort sagt går denne ud på at blande en smule havregryn, økologisk neutral yoghurt og honning sammen for der efter at blende det ind i huden.. Lyder klamt, men efter 20 min. er resultatet til at se! Måske ikke ligefrem en mirakelkur, men mod uren/vinterskadet hud er den perfekt. Prøv den og lad mig høre nogle tilbagemeldninger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar