mandag den 28. september 2009

Magazines and boogie scenes


I dag var jeg i Lyngbystorcenter med min veninde, Line, og når man er der, er det jo et must at smutte forbi Magasin, der ligger på den anden side af gaden, for at tjekke alle de nyeste magasiner ud - udenlandske som danske! Jeg endte med at købe Glamour - British Edition og jeg kan næsten ikke vente med at komme igang med det! Sidste år, da jeg skulle til Berlin, købte jeg Cosmopolitan (også British Edition), og jeg er helt vild med det. Cosmopolitan er på 292 sider og Glamour er på 316. Man kan læse dem igen og igen og stadig finde nye ting, man ikke havde læst om/opdaget, de andre gange. Glamour kostede 46.25 kr. og jeg er rimelig sikkert på, at Cosmopolitan lå imellem 50-60 kr. Det lyder måske lidt dyrt, men hvis man sammenligner dem med nogle af de danske magasiner som fx. Sirene, Bazar, Woman, Glam, Elle osv. får du også et dobbelt så tykt blad!
Ciao'
Ditte
- her for noget tid siden var min bunke af blade (øverste billed) blevet alt, alt for høj! Den var højere end mit skrivebord, så jeg måtte igang med at sortere: jeg endte med alt smide omkring 170 blade og magasiner ud (alt fra Viunge og KigInd til Cover og Elle), derfor er min stak nu blevet lille, men lovely(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar