tirsdag den 30. november 2010

summer vibes

Indsendt af Ditte
Photobucket
Nu har jeg to dage i træk prøvet at sætte et dagens ind fra i går, dog uden held. Derfor må I nøjes med et dagens fra i sommers, hvor jeg luftede min dengang nye kjole fra Urban Outfitters. Det er virkelig synd, at jeg ikke bruger den mere, men vejret er jo ikke lige frem til det, og så synes jeg egentlig også bare, at den er pæneste med bare (brune!) ben ;-)
Jeg kan tydeligt huske, da jeg stod i prøverummet i Stockholm med kjolen på og nærmest hoppede af glæde, fordi kjolen var så fantastisk.. Haha, ikke ligefrem Oscar de la renta, men flot alligevel!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes den er helt fantastisk :)
    Her om vinteren ville jeg nok style den med en stor og lækker (og varm selvfølgelig) strik cardigan og strømpebukser og et bælte i taljen.

    //Trine

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk lige købt en sort strik, så måske det skulle komme an på en prøve? ;-)

    SvarSlet