lørdag den 27. november 2010

av

20% off ASOS brand

Enter code ASOS20 at checkout*

Oh yes I did... Asos-mails burde snart være spam.. De frister, og det er farligt. Denne gang lykkedes det mig at bruge hele dagen på at kigge asos igennem fra ende til anden (OK, jeg nåede også at være på arbejde i mellemtiden), og jeg har nu 852 kroner mindre på min konto. Det er ikke alverden, og især ikke når man tænker på, hvad jeg får for pengene (smykker, en buksedragt, en kjole, en bluse og en hue), men det er nu alligevel en del - og så lige her på til jul. Lol. Jeg trøster mig med, at jeg 1) tilfældigvis fandt mine feriepenge-cirokort med ca. 3000 kr. til gode den anden dag (WIN!), 2) sparede 213 kr. med hjælp af ovenstående kode og ingen porto (!!) og 3) ingen af mine køb ligner noget, jeg ellers har i min garderobe. Forresten købte jeg også noget på boohoo i sidste uge, som jeg glæder mig til at modtage her i løbet af ugen! Må nok hellere lade være med at lade mig lokke... Det ender jo galt..

Av av fra Ditte :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar