søndag den 11. juli 2010

Shrek

Indsendt af Emma


I går var jeg i Cinemaxx og se Shrek 4. Ud over den kølige biograf, min kølige Cola og mine sprøde lakridser, ja, så var filmen fantastisk! :-) Det er sjovt, at en tegnefilm henvendt til børn også kan underholde de ældre, min far, som havde inviteret mig i biografen, nød den. For den var virkelig god, og jeg kunne ikke lade være med at fælde et par tårer til sidst. En perfekt afslutning på Shrek-filmene :-)!

I dag skal jeg sælge is fra 11-23 i denne hede, så jeg er HELT bombet, når jeg kommer hjem i aften, så I må vente med mere blogging til i morgen.

Ha' en dejlig sommersøndag ;-)

EDIT: jeg fik fri kl 18, juhu! :)))

1 kommentar:

  1. Jeg skal helt klart også ind og se den i biffen, jeg er ret glad for Shrek filmene, jeg har dog den undskyldning at jeg tager ind og ser den for børnenes skyld ;)

    SvarSlet