lørdag den 10. juli 2010

Med hat på

Indsendt af Emma

Top fra Acne, øreringe fra h&m, min mors gamle hat, shorts fra Vila

Det er faktisk utroligt, at hvis man kigger sit klædeskab og sine skabe ordentligt igennem, så finder man noget, man har glemt, man havde. Især hvis man (som mig) har tøj utallige steder, så er det nemt at glemme. Hvilket egentligt er ærgeligt, for det er synd for lækkert tøj, hvis det bare ligger og bliver grimt. Nå, men i dag fandt jeg denne orange top (endda fra Acne!) liggende bag alle mine hvide t-shirts (i flertal, kender I det, når man køber det samme selvom man har utallige kopier af det derhjemme?), og vupti! det var jo sådan en farve jeg har ledt efter.Til morgenmaden fortæller jeg min mor, at jeg har tænkt mig at købe en hat i dag, og om hun så ikke forsvinder et øjeblik og kommer tilbage med en smuk, omend lidt slidt, panama-hat. Man behøver jo ikke shoppe længere, når man er glemsomme i familien, haha! ;-)

1 kommentar: