onsdag den 7. juli 2010

Roskilde spamming

Indsendt af Emma

Roskilde Festival 2010 var det vildeste. De fedeste 9 dage jeg har oplevet. Jeg var sammen med min klasse bosiddende i M, et lækkert område at bo i, som lå nær festivalpladsen. 9 dage med druk, sol, gode venner, god musik og mega nice stemning kan helt sikkert anbefales og er helt sikkert 1700 kr værd. På minussiden fik jeg stjålet min bæltetaske med en hel del (!) kontanter i samt mit elskede postkasserøde Nikon digitalkamera. Så minus shopping denne måned, da jeg nu skal investere i nyt kamera samt på ferie.
Roskilde Festival fejrede deres 40-års jubilæum med Den Sorte Skole, tre dj-s, der havde mixet 40 numre fra de største kunstere gennem de sidste 40 år, der havde gæste festivalen. Det var det vildeste!! Billederne forestiller det helt igennem overdrevede vilde lysshow fra de to timer, Den Sorte Skole spillede i.

Mere Roskilde spamming senere ;-)
Og hvis I undrer jer over, hvor billederne stammer fra, er det billeder som mine veninder har taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar