onsdag den 7. juli 2010

blandlingsbilleder


Indsendt af Emma

Min veninde Anja laver de flotteste bondepigefletning, og jeg benyttede mig meget af hendes talent under festivalen ;-) Dette er mig oppe på tribunen, hvor man kunne se ud over hele plænen foran Orange Scene.
  

Det var så denne udsigt man havde fra tribunen aller bagest - her til Jack Johnson, som simpelthen er for dejlig jo ;-)
Mine tre skønne veninder, Astrid, Anja, Mia og jeg foran Orange Scene :-)
Mine absolut to ynglings accessoiries for tiden - turkis ring fra H&M og mit uerstatelige Roskilde armbånd.
Alle dagene fik virkeligt hurtigt selvom man for det meste plejede sine tømmermænd fra aftenen før ved at sidde og stene i en campingstol - ahhh, det er livet!


Mere Roskilde spamming venter jer samt et par anmeldelser af nogle af de koncerter, jeg var til :-)

2 kommentarer:

  1. Elsker din gule top :)

    /Anna
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak!! :) Den er fra H&M til kun 40 kr - et kup!

    - Emma

    SvarSlet