lørdag den 26. juni 2010

ROSKILDE!!!!

Mit kamera slettede alle mine (ellers så fine) billeder, fra da jeg tidligere pakkede til Roskilde, så I må nøjes med dette all-face billede. hæhæ.. I morgen tidlig kl. 8 drager jeg med 2 veninder til Roskilde, hvor vi skal mødes med flere fra vores klasse - planen er, at vi skal bo i en kæmpe GG-lejr (vores gym), men nu må vi se, hvad der sker. Jeg har aldrig været på Roskilde, men en gang skal jo være den første, og nu må det vist også være på tide? Jeg har før været på Langelandssfestivalen (hele 3 gange!! hæhæ), og selv om det nok på ingen måde kan sammenlignes, har jeg endnu engang pakket aaaaaaaalt for meget (blomsterede kjoler, hullede cowboyshorts og en hat er the shit i min taske i år), så jeg er MONSTER glad for at få min baggage transporteret med bil, når teltene engang er slået op :-)

Jeg kommer ikke til at blogge de næste 10 dage - overhoved faktisk, men jeg håber, at I alle får en FANTASTISK SOMMERFERIE!!!!

Ses vi på Roskilzz??

Ciao'
Ditte

1 kommentar:

  1. God festival!

    /Anna
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet