søndag den 4. april 2010

hjælp!


Jeg er igang med den helt store computer-oprydning, så lige pt. bliver alle billederne set igennem - og I kan tro, der er mange! Før faldt jeg over dette, som jeg sikkert allerede har postet før, men som jeg ikke kan glemme igen.. Jeg har ingen idé om, hvor basserne er fra, så her er mit spørgsmål: VED I DET?? Jeg tror lidt på Gardenia, men er meget i tvivl! Arg, hvor må de gerne blive mine!!
Ciao'
Ditte
Ps. Glæd Jer til vi runder de 100 faste læsere - så har vi nemlig en overraskelse til Jer! ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg er næsten 100% sikker på at de er fra Zara, til omkring 700-800 kr. Jeg havde nemlig selv fundet dem, men det er ved at være et stykke tid siden, så de har dem nok ikke længere. Men ja, næsten helt sikker på at de er fra Zara :)

    SvarSlet
  2. Tak for tippet - jeg tror, jeg prøver lykken på både eBay og trendsales ;)

    SvarSlet