søndag den 4. april 2010

hej igen



Nu er jeg tilbage efter tre dage langt væk fra København (Sorø og Slagelse er langt væk for mig)! Det har været skønt med lidt kvalitetstid med familien - og især med min kusine, som jeg ikke ser alt for meget til, efter hun er begyndt på Oure (efterskole på Fyn). Efter at have oplevet en nat i byen i Slagelse, glæder jeg mig rigtig meget til at vende tilbage til det Københavnske natteliv! Altså det var skide sjovt og hvis I trænger til at fyre den af med alt fra 15-årige poptøser til 30-årige Brian'er, der drikker Mokai med sugerør, for så at blive kaldt en frækkert af en transvestit er Karizma stedet for Jer, men det kan altså også blive lidt for underligt i længden ;)
Nå, jeg vil vende tilbage til De Unge Mødre - vi ses!

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar