fredag den 29. januar 2010

sarkasme



Sarkasme er en skøn ting! Normalt bliver jeg i godt humør af at læse dette, men nu hvor jeg sidder med en knap så skøn matematikaflevering, der skal sendes inden kl. 23:30 i aften, har jeg bare lyst til at printe det ud og rive det over... Jeg er rastløs og sur - sur på mig selv over, at jeg konstant udskyder mine lektier og rastløs fordi jeg har 1000 andre ting, jeg hellere vil lave! Denne gang skal vi aflevere det hele elektronisk med "hjælp" fra vores nye psyko-lommeregner til 1200 kr... ARG! og mit program til computeren vil ikke gøre, som jeg vil :( Jeg tager en hurtig beslutning og smutter over til min far! Med min bror! Det er nemlig hans weekend og det har jeg glædet mig til (: Hele ugen har været rigtig hård og udmattende med lektier og skole fra 8-16 tre af dagene, og så kan jeg ikke engang få lov til at sove længe i weekenden, da jeg skal på arbejde kl. 7 lørdag og søndag.. Herligt..

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar