søndag den 31. januar 2010

loppemarked part 1



I dag har været en laaaaang dag (op kl. 6:30 og lektier til kl. lort i nat..), men det betyder ikke, at den ikke har været god - for det har den! Efter arbejde mødtes jeg nemlig med Emma og så tog vi på loppemarked på Remisen på Østerbro. Det kostede 25 kr. at komme ind, og i starten var vi lidt skeptiske om, hvorvidt der ville være nogle mennesker pga. vejret.. MEN man skal jo aldrig tage sorgerne på forskud, så på loppemarked tog vi. Uheldigvis havde ingen af os kamera med (eller Emma havde, dog havde hun glemt både batteriet og memorycard..), så I må nøjes med billeder af købene. Jeg brugte ca. 200 kr. inkl. indgang, og jeg kom hjem med to par sko, en taske, to halskæder, et par glittergamascher og en rigtig fin guldramme! Tasken, som I ser på billedet kostede kun 20 kr(!) og halskæderne kostede hhv. 30 og 35 kr. Normalt går jeg ikke med guldsmykker, men disse kunne jeg ikke stå for ;) Skoene, gamascherne og rammen må I se i morgen, for nu gælder det matematik.... Lort..
Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar