mandag den 10. januar 2011

Oslo

Indsendt af Emma

I weekenden var jeg med et mini-cruise med Oslo-båden sammen med min kæreste :)
Det var en rigtig dejlig og romantisk tur med lækker buffet og drinks om aftenen. Den buffet var seriøst så lækker især chokoladekagen, jeg spiste tre stykker (!), og til sidst var vi så stopmætte, at vi var nødt til at gå ned i kahytten og lægge os på maven i en times tid. Der var virkelig alt, hvad hjertet kunne begære for 240 kr. Men det skulle jeg ikke tænke på, da min min kæreste var så sød at give. 

Dette er lidt billeder fra Oslo, hvor vi spenderede ca. seks timer på at gå rundt (bl.a. op til kongeslottet), på Nasjonalgalleriet, spise og shoppe en lille smule :) Det var -8 grader, og sneen fygede om ørerne på os. Det var et rigtigt Winter Wonderland med de snedækkede fjelde omkring os.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jeg faldt lige over din blog.

    Jeg kan se at du har nogle fine billeder fra dit minicruise til Oslo. Hvis du har lyst til at dele dem på min side: www.minicruise-guide.dk, så må du meget gerne sende dem til mig på martin(a)minicruise-guide.dk.

    Ha' en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet