tirsdag den 4. januar 2011

Buys of 2010

Indsendt af Emma
Mit bedste køb i 2010 var helt sikkert mit Canon EOS 550D, som er mit allerkæreste eje
Så investerede jeg også i to Stine Goya items, en Whyred og en Acne kjole
I Stockholm købte jeg tre par sko: Fra Don Donna, Zara og H&M
I sommerferien købte jeg tre skjorter (H&M, Acne og Whyred) samt et par sorte shorts og nogle lækre sandaler
Mine to ynglingsjakker købte jeg i 2010: Aviatorjakke fra Only og trenchcoat fra Zara
Til Designerforum købte jeg mine elskede WonHunred støvler, og 2010 var også det år, hvor jeg købte rigtig meget armygrønt!
Roskilde 2010 billetten er også blandt mine bedste køb
Taske fra loppemarked, støvler fra Bianco, øreringe fra Monies, body-chain fra H&M
Min Mulberrypung! :-)

Når jeg ser tilbage på 2010, synes jeg selv, at jeg har gjort nogle udmærkede køb. Disse er de bedste. I 2011 har jeg det nytårsfortsæt, at jeg vil prøve at købe lidt dyrere, bedre og færre ting end flere, billige og i halvdårlig kvalitet samt forsøge at spare som meget som det nu er muligt.
Klem fra Emma

4 kommentarer:

  1. Lækre ting! :)
    Elsker især din mulberry pung :)


    Keep up the good work! ;)

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog du har dig og fine billeder :-)
    bliver fast læsere.

    Susanfallah.blogspot.com

    SvarSlet
  3. En rigtig fin blog du har dig, og fine billeder:-)
    bliver fast læsere.

    susanfallah.blogspot.com

    SvarSlet