onsdag den 22. december 2010

Madglad 22. december

Indsendt af Emma
I dag har jeg været på Arken og fejre min fars fødselsdag. Jeg holder sådan af den 22. december, da vores lille familie så får et dejligt afbræk fra alt juleræset - i dag på Arken. Vi så en udstilling af Hans Scherfig (som bl.a. er forfatter til Det Forsømte Forår). Derudover spiste vi både frokost og drak kaffe i den skønne café med en fantastisk udsigt over vandet. For mit vedkommende spiste jeg en forfrisket clubsandwich tilføjet ananas og peberfrugt. I stedet for kaffe varmede jeg op til den 24. og fik Ris a la Mande. Dét er bare lækkert.
Nu skal vi spise lammekoteletter med bagte kartofler til, mums!

Håber I også hygger jer med noget god mad :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg har også været på Arken for nylig - det var rigtig fint! :)

    Glædelig jul!

    SvarSlet
  2. I lige måde Pernille :-)

    Knus Emma

    SvarSlet
  3. Mhh nogle lækre billeder og tillykke med din far :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal du have, det vil jeg hilse ham og sige ;-)
    God jul!

    Knus Emma

    SvarSlet