torsdag den 23. december 2010

Konfekt og julestemning

Indsendt af Emma
Man skulle næsten tro, at dette var blevet til en madblog ;-)
Men for mig er julen lig med god mad og hygge. Hygge er sådan et dejligt unikt dansk ord, der beskriver julen så godt. Så min lille juleaften har bestået af at lave konfekt og se julefilm (samt rydde op, gøre rent og gøre klar til i morgen). Jeg glæder mig, og det er vildt så hurtigt december måned er gået. Så kan man da håbe på, at tiden frem mod sommer går lige så hurtigt ;)

3 kommentarer:

  1. lækre billeder!
    måske spørger jeg dumt, men hvordan er de der hjerter med lyset lavet? :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak :)
    Jeg har taget billedet med mit spejlreflekskamera af en lyskæde og indstillet det med en langsom lukkerhastighed. Jeg trykker på udløseren, og mens kameraet tager billedet (2-3 sek), bevæger jeg kameraet i form af et hjerte. Resultatet er dette :-)

    God jul!

    SvarSlet
  3. Jeg aner ikke, om man kan gøre det med kompaktkameraer, men ellers prøv dig frem, mens du samtidig taget et billede og bevæger kameraet :)

    SvarSlet