lørdag den 6. november 2010

En dejlig weekend

Indsendt af Emma




I dag har været en afslappende dag i familiens skød med boller, lagkage, og alt hvad der hører dertil. Fredag var en kæmpe succes med mexicansk restaurantbesøg, juleøl og irske barer. I morgen skal jeg være sammen med min kæreste, hvor vi tager på loppemarked på Remisen på Østerbro.

Jeg er simpelthen blevet så forelsket i min læderjakke fra Only. Den passer til alt, hvad jeg har på, og så kan jeg have den på, selvom det er koldt, fordi den er foret!! Helt sikkert alle pengene værd.

Jeg håber, at I har en fantastisk weekend :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker din skjorte (:

    www.birdsbone.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tak, den er nu bare fra Monki :)

    Knus Emma

    SvarSlet
  3. Jeg tror jeg ved hvorfor din ser bedre ud end min, (hehe) din er caviar hvor min er coffee black. AHH!

    SvarSlet