søndag den 31. oktober 2010

impressive - ugens blog #1

Indsendt af Ditte
Photobucket
Photobucket
Nogle gange er man så heldig at opdage en ny blog. En blog, der på mange måder både inspirerer og giver et dagligt fashion-kick. Sådan har jeg det med flere blogs; nogle er hyggelige at læse, mens jeg med andre nærmest er afhængig. Hver søndag vil jeg derfor "kåre" en blog til "ugens blog". Dette vil være en blog, der - for mig - har gjort sig bemærkelsesværdig, og som jeg så ofte som muligt vender tilbage til.

I denne uge er ugens blog.... Where Did U Get That? Bloggen er skrevet af meget stilfulde Karen, som for ik' så længe siden flyttede fra London til New York. Hun formår på en personlig måde at inddrage læserne i sin high street/high fashion-garderobe, og hvis I tager et kig på billederne oven for, er I så ikke misundelige?! Just sayin' ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar