søndag den 17. oktober 2010

Café Shake it


Jeg elsker Banan Milkshake. Så er det sagt. McDonald's sælger dem kun i begrænsede perioder (læs: aldrig), derfor hænder det tit jeg smutter på det forholdsvis noget dyrere Burger King. Der smager de dog en anelse syntetisk. Mathilde laver virkelig gode banan milkshakes, men de er dyre, og der er til én mundfuld for hvad, 16 kr?!
Men nu har jeg fundet mit drømmested at købe banan milkshake. For 34 kr. kan du i Fields få den lækreste bananmilkshake, du nogensinde kommer til at smage. Åh, jeg var i himlen i de ca. 13 min. det tog for mig at drikke den. (ret hurtigt, men jeg prøvede at nyde den!)
Ud over banan kunne man få noget så eksotisk som bl.a. passionfrugtsmilkshake .
Ud over god Grease-stemning og lækker jukebox med hits fra 50'erne havde de også lækker toast.
Så besøg 'Café Shake it' på øverste plan i Fields!

/Emma

OPS!!
Nu må I forresten ikke tro, at jeg spiste to toast og drak to milkshakes (jeg ku' godt) helt alene, jeg havde min dejlige veninde Christine med i Fields :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar