lørdag den 25. september 2010

vild aften

Indsendt af Ditte
I aften står den på 500 og slik en masse, for jeg er mega smadret og skal desuden også på arbejde kl. 7 i morgen tidlig. Som I kan se, er der kommet lidt slik på bordet, men jeg må melde pas - efter ca. 20 jordbær er jeg propmæt, og jeg føler mig nu pretty klam og ulækker med frotélignende masse på tænderne. Ad. I går var jeg til goodbye-fest for min barndomsveninde, Victoria, som rejser 8 mdr. til Thailand på tirsdag. Jeg håber og ved, at hun vil få det fantastisk i miniput-land, men hun bliver savnet :(

Lige pt. surmuler jeg over at være blevet banded fra eBay.. Dvs. at pga. to ubetalte køb, kan jeg nu ikke byde derinde den næste måned. FUCK FUCK FUCK.

1 kommentar:

  1. hey...
    I really like your blog, its so pretty!
    I really hope that you want to follow mine. The blog is called "Andrea In Wonderland". Find it here -http://by-andrea.blogspot.com/
    Please take a look!! Xoxo

    SvarSlet