onsdag den 11. august 2010

Stine Goya lagersalg

Indsendt af Emma


For omkring en uge siden var jeg til Stine Goya lagersalg. Jeg købte et par ting, som jeg før og før har omtalt på bloggen. Hummingbird kjolen er dog bare i en anden farve, en 'Hummingbird Dress Sky', hedder modellen. Jeg kom i alt af med 1100 kr, hvilket er billigt, for kjolen har rigtigt kostet 2500 kr og her var den sat ned til 800 :-)! Jeg blev også glædeligt overrasket, da Nicoline genkendte mig! Det har jeg godt nok aldrig prøvet før, rigtig sjovt at møde en af vores læsere i virkeligheden :-)!
Jeg glæder mig allerede til næste gang Stine Goya holder lagersalg.

1 kommentar:

  1. Den kjole er SÅ fin :)
    Hvad str. købte du den i? (og hvis man må være så fræk at spørge hvilken str. du normalt bruger i kjoler?) Er nemlig i tvivl om pasformen...

    SvarSlet