lørdag den 21. august 2010

Pause

Indsendt af Emma


Jeg har besluttet mig for at tage en pause fra bloggen.
Jeg føler ikke, at vi kommer nogen vegne, og jeg ser det lige for tiden kun som en pligt at blogge - og sådan skal det jo ikke være :-) Men om forhåbentligt ikke så lang tid, har jeg da helt sikkert tænkt mig at blogge igen. Men nu er det tid til en pause. Jeg ved ikke, om det gør den store forskel, at jeg stopper med at lave indlæg - hverken for mig selv eller for mulige læsere, men det vil tiden vise.

Hav det godt, vi blogges :-)

Emma, Fashion Affairs

6 kommentarer:

  1. Been there. Jeg var der i forrige uge og nogle gange kan en pause gøre en verden til forskel! Som du selv siger: blogging skal være en lyst og ikke en pligt.

    God pause :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg tror, at de fleste bloggere kommer i sådan en situation, og som du selv siger, så skal det være lyst og ikke pligt :-)

    SvarSlet
  3. hey ..
    I've moved my blog over to a new English website. I really hope that you still want to follow it. The blog is still called fashion from head to toe.
    Find it here - Www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com
    Please take a look!!

    Xoxo

    SvarSlet
  4. Hvorfor blogger ditte ikke? fordi du holder pause behøver hun da ikke?? :-)

    SvarSlet
  5. er vild med jeres blog :) !!
    Så måtte da lige blive fast læser!

    SvarSlet
  6. Anonym: Jeg tror, at hun har det ligesom jeg, men vi vender faktisk tilbage til bloggen om en to ugers tid, når hverdagen er faldet til ro - glæd jer! :-)

    /Emma

    SvarSlet