mandag den 16. august 2010

misundelse x 1 mio

Indsendt af Ditte
Midt i al den modesnak (og myggene på mit værelse!) hvad er så mere passende end at møde selveste Freja Beha ved Nørreport st?! Desværre var det bare ikke mig, men Marie fra afashiontale,der var så heldig... Jeg lever og ånder i centrum (af Kbh selvfølgelig), eller.. det er måske så meget sagt, men hvis jeg havde tiden og pengene til det, ville jeg helt sikkert gøre det! :-) Hvorfor er det så bare ikke lige mig, der *bang* støder ind i selveste Freja Beha? Se dér kan man tale om jalouxi! Hun (Freja) er tilsyneladende bare på sommerferie i Danmark, men hey - hvis jeg leder længe nok, kan det være, hun dukker op... Hvis dét altså ikke er som at finde en nål i en høstak? Eller noget...

Ps. Anonyme tips om tid og sted modtages med kyshånd (hæhæhæhæhæhæ, lol).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar