fredag den 23. juli 2010

STOCKHOLM! Shopping? Det tror jeg nok!! :)

Indsendt af Emma


Ditte og jeg rejser til Stockholm, Sverige, i morgen. Hjemlandet for Acne, Whyred, Tiger Of Sweden, Weekday, H&M, Monki, Filippa K, Gina Tricot, Rika og uhh, jeg glæder mig til at få flashet mit Visa! ;-) Vi skal bo fra den 24.-28. på vandrehjem i Gamla Stan, og vi skal bruge dagene på at hygge os, nyde Stockholm, som skulle være virkelig smuk, gå på café og shoppe. Jeg glæder mig usigeligt meget! Jeg glæder mig også til at glo på lækre og stilige svenskere ligesom disse fra  Stockholm Streetstyle. Og mon så ikke bloggen bliver lidt bombarderet med flotte billeder fra den svenske hovedstad, når vi kommer hjem? Det tror jeg nok!
Vi forbereder et par indlæg, så bloggen ikke går helt død, så I må hygge jer og nyd sommervarmen i mellemtiden! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar