torsdag den 8. juli 2010

Musik

Indsendt af Emma

The Asteroids Galaxy Tour fyrede den helt igennem af! Forsangeren er simpelthen så sød og sej med sit underlige lidt barnlige tøj. Jeg stod helt forrest, hvilket gør en koncert endnu federe, synes jeg :-) Jeg kendte ikke så meget af deres musik i forvejen, men kunne dog synge med på 'Around the Bend' og 'Bad Fever', hvis I kender til det elektroniske poppede band, så kender I også disse sange.

Jeg kendte overhovedet ikke 'The Floor Is Made Of Lava', før jeg hørte dem på Roskilde, men hold kæft, hvor var de fede. Og mums en lækker forsanger. Virkelig nice halvanden times rock.

Alle kender Dizzy Mizz Lizzy. De er blevet genforenet og det var virkelig en af de fedeste koncerter, jeg var til. Hold da op, de fyrede den af. Og de var virkelig taknemmelige for at være på Roskilde, og de havde slet ikke lyst til at forlade scenen til sidst. Virkelig fed koncert.

Muse's koncert var fyldt med lyseffekter og høj god musik. Men der ingen kontakt til publikum hvilket var virkelig ærgeligt. 'Uprising' var for fed!

Den Sorte Skole har jeg skrevet om før, men ville lige nævne dem igen, for aldrig har jeg oplevet tre så fede dj's mixe det så godt. Et plus var jo så, at man også kendte de fleste af sangene i forvejen og kunne synge med, mens fede lyseffeter prægede arena og fik folk helt op at køre.


Alt i alt havde jeg de fedeste koncertoplevelser på Roskilde, andre som også er værd at nævne er selvfølgelig Prince, Gorillaz og Jack Johnson. Roskilde var en oplevelse jeg aldrig glemmer :-)

3 kommentarer:

  1. God du endelig har hørt "The floor is made of lava"! De er fantastiske og vil du ikke give mig ret i at forsangeren er lidt af en snack:)

    Smil Ditte
    /Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  2. En snack er en underdrivelse!! :) Han er jo for lækker!

    SvarSlet
  3. fede billeder :)
    Man får helt lyst til at tage en uges festival - for os nørder, der ikke fik fat i en roskilde billet..

    http://stylebymodesty.blogspot.com/

    SvarSlet