onsdag den 21. juli 2010

Agistri

I 12 dage har jeg fået tiden til at gå med at slikke sol, bade i poolen, bruge min mors penge og æde mig mæt i lækker, græsk mad (og meeeeget billige oreos!), så selvom "ude er godt, men hjemme er bedst" er det alligevel lidt underligt at være hjemme igen. Vi var på den græske ø, Agistri, som ligger et par timer fra Athen (man skal først med bus og så med båd) og boede på øens bedste hotel. I har sikkert aldrig hørt om Agistri, men det gør ikke noget, for jeg kender næsten ingen, der kender dén ø, og det gjorde jeg heller ikke, før vi tog af sted.. MEN Agistri er en rigtig hyggelig, lille ø med høje bjerge, dybe dale og aaaalt for store bakker at cykle op ad(!), og det er det perfekte sted at slappe af. I weekenden er strandene fyldt med folk fra fastlandet, men ellers er det ikke slemt, Der er ikke overdrevet mange butikker, men dem, der er, er rigtig hyggelige og meget billige. Vi var både på shoppingtur på naboøen, Aegina, ude og cykle dødsruten (jeg følte det som en nærdødsoplevelse, men FUCK!! det var det værd, da vi nåede enden), inde i en overdådigt 1 euroshop i Piraeus og så fik jeg et søpindsvin i hælen - ik' fedt kan jeg hilse og sige.. 






Og så fik I lige en billedstorm fra Agistri :-) Jeg håber, I nyder ferien, for det gør jeg!

Ciao'
Ditte

3 kommentarer:

  1. so strange to see pics of Greece into a non-greek blog.....hope you had a great time in my country!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Haha, I know the feeling ;-) and of course I had - Greece is amazing!

    SvarSlet