fredag den 4. juni 2010

strøgtur

Jo mere jeg lufter mine blege ben, jo mere farve får de (håber jeg ihvertfald!), så i dag gik turen til Strøget. Jeg mødtes med Cecilie og Julie, og så blev der shoppet, hygget og spist mad på Mama Rosa. Sidste gang vi var på Mama Rosa var betjeningen helt i bund, og maden var heller ikke som lovet (årstidens frugt = 1 jordbær...), men i dag smagte maden skønt ;) Jeg fik købt en hættetrøje og en lille ting, der kommer til at fylde meget, og som kostede ca. 1700 kr.. Hvad det er, får I at se i morgen, hæhæ..

Ciao'
Ditte

Ps. Jeg var også til Distortion i går, og fuck hvor var det fedt!!!!!!!!!! Stemningen kan slet ikke beskrives med ord, men skal opleves - så skynd jer afsted nu!!!!!

2 kommentarer:

  1. hej, i har fortjent en blogger award, så i har fået en af mig.:-)

    -www.valeriasblog.blogspot.com

    SvarSlet