mandag den 31. maj 2010

satc 2

I lørdags var Cecilie og jeg til premiere på Sex and the City 2. Arrangementet blev afholdt i samarbejde med SKØN, Rexona og Kleenex, og vi var selvfølgelig ikke foruden en lækker goodiebag, som indeholdt alt fra slik, deodoranter og trusser til bodybutter og spinningrings. Vi var begge enige om, at filmen var sindsyg god, og jeg synes personligt, at den var bedre end 1'eren. Den havde et rigtig fint budskab og overraskede flere gange.. Skynd jer ind at se den!!!

Ciao'
Ditte

2 kommentarer:

  1. årh hvor er jeg misundelig!!! Lyder super fedt. Dog sidder jeg bare og tripper, da onsdag står på gallapremiere, heller ikke dårligt! :-D
    men godt du synes filmen er god, ny glæder jeg mig bare ENDNU mere! forresten lavede Sarah JP. eet interview hvor hun også synes 2'eren er bedre. så mon ikke der er noget om snakken ;-)

    - Celine www.celineleon.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Faktisk havde jeg ingen forventninger til 2'eren.. Efterfølgere flopper for det meste, men det gjorde bare filmen endnu bedre!

    Derudover har jeg hørt noget om, at de også indspillede en 3'er, under indspilningerne til denne film - jeg ved selvfølgelig ikke, om det blot er rygter, men flere af de frigivne billeder, jeg har set, er ikke billeder fra 2'eren.. Hvis du forstår mig? ;)

    Daaaaaaamn, jeg lyder fanatisk nu, hæhæ-

    SvarSlet