mandag den 10. maj 2010

mit job


Det er her, jeg bruger omkring 70 timer om måneden. Langelinie nærmere betegnet Molepavilionen. Her sælger jeg bøfsandwich, hapsdog, toast, gammeldags isvafler, softice og meget mere. Jeg elsker at arbejde der, da klientelet er virkelig varieret. Der kommer lige fra tough motorcyklister til ældre damer, der skal have is kun med nougat til store larmende børnefamilier, der skal have is til otte mennesker.
Stemningen derude er rigtig god, så hvis du hungrer efter en Molevaffel med 4 kugler, flødebolle, softice, fløderskum og syltetøj, så ved du hvor du kan finde mig ;-)


I dag var de første krydstogtskibe kommet, dét gør Langelinie endnu hyggeligere, synes jeg. Billedet er af mig of taget af min far, som lige var et smut ude og sige hej. Jeg fik også besøg af Ditte i min pause, der delte vi en kæmpe is ;-)

Ciao'
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar