mandag den 10. maj 2010

lidt ekstra nyt


Her er lidt mere af, hvad jeg købte i lørdags. Skoene og den hvide blazer er begge fra Ilse Jacobsen og kostede begge 100 kr, og jeg føler virkelig, at jeg har gjort et kup med den hvide blazer - den er i rigtig god kvalitet og så til dén pris! Jeg var lykkelig, da jeg fandt den ;-) Den gule top glæder jeg mig til at have på på fredag, hvor der er grillfest på gymnasiet. Den kostede 200 kr. og er fra Custommade.
Nu vil jeg smutte i skole og kun have et enkelt biologimodul og derefter på arbejde for at tjene nogle monitos til næste måned ;-)

Ciao'
Emma

4 kommentarer:

  1. PJÆKKERØV.. og ØHM UNDSKYLD, hvorfor skriver du ikke noget om skoene, dem kunne jeg rigtigt gerne tænke mig at vide noget om????

    SvarSlet
  2. PJÆKKERØV.. og ØHM UNDSKYLD, hvorfor skriver du ikke noget om skoene, dem kunne jeg godt tænke mig at få noget at vide om??

    SvarSlet
  3. Smukke sager! Har også lige købt en hvid blazer, tror den bliver så god til sommer :)

    SvarSlet