søndag den 2. maj 2010

holte loppemarked



I søndags besluttede jeg mig for at droppe Holte Loppemarked og spise Lydolph i stedet. Dét skulle jeg måske ikke have gjort - ihvertfald læste jeg, at Sofie havde været derude og fundet nogle fine ting til ingen penge.. Så i dag gik turen derud med min dejlige veninde, Emilie, som var hjemme fra sin efterskole. Det var et rigtig godt valg, for ikke nok med at man kunne køre gratis med S-toget, fandt jeg en masse skønne ting til næsten ingen penge!
Stiletterne kostede 30 kr., ballerinaerne 10 kr., smykkesættet 10 kr., tasken 15 kr., bladene 15 kr., rammen 10 kr., billedet 5 kr. og blusen 25 kr!!! 120 kr. er heeelt iorden og jeg er allerede meget glad for både tasken, stiletterne og smykkerne :)
Måske vi ses derude på næste søndag? Hæhæ
Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar