søndag den 9. maj 2010

blogleg

Vi er blevet tagget i en af de dersens bloglege af Balladen, så her kommer lige et par random ting om min morgen ;-)

Morgenens nedtur er helt sikkert, at jeg ikke kan nå på loppemarked før jeg skal på arbejde kl. 12 pga lorte lektier!
Udenfor mit vindue er der helt gråt, men det er kun godt, for så får jeg ikke så travlt på arbejdet ;-)
I mit fjernsyn kører ingenting. Jeg blogger og laver lektier og er generelt dårlig til multitasking.
Jeg hører Emiliana Torrini med 'Sunny Road'
Jeg har nattøj på ;-)
I dag skal jeg på arbejde i en små 9 ½ time.
Men jeg ville hellere slappe af, se film og bare nyde det var søndag. Gid det var så vel.
I vindueskarmen ligger der skolepapirer og flyder.
Morgenens optur er, at jeg får omelet til morgenmad.

Dette billede har I aldrig set før
 


Jeg har tagget Simone's Verden.
 
Ciao'
Emma

5 kommentarer:

  1. Mage tak -hvor hyggeligt.
    Men forstår dog ikke hvad den blogleg går ud på? Bare at vise et billede i aldrig har set før ? :)

    SvarSlet
  2. nice outfit :)

    SvarSlet
  3. Du skal bare skrive de samme ting, som jeg har gjort :-)
    Altså kopiere teksten og skrive hvad DIN nedtur er, hvad der er uden for dit vindue, hvad du hører, hvad du har på, hvad du skal i dag osv.

    Ciao'
    Emma

    SvarSlet
  4. Okay, det gør jeg så :)
    Så billede er ligegyldigt?

    SvarSlet
  5. Jeg tror, at det er meningen, man skal vise et billede, som ikke har været vist på bloggen før :)

    SvarSlet