søndag den 25. april 2010

sommervejret





I dag har været en dejlig dag i solen med min smukke barndomsveninde, Frederikke! Efter arbejde cyklede vi ud til Hellerup Havn og købte årets første lydolph-is. Mums ;-) Hvert år æder Lydolph mine penge, for isen er LÆKKER, og man får så meget is for så lidt penge! Bagefter nød vi vejret med en laaang og dejlig gåtur, hvor vi snakkede og tog masser af billeder, som I kan se nogle af her.. Jeg håber, I har haft en fantastisk weekend, for det har jeg, men mere om det senere, hæhæ..
Ciao'
Ditte

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.

    Jeg vil også have is og solskin!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hoppebilleder er bare så hyggelige :D

    SvarSlet
  3. Efter snevejret i onsdags (min fødselsdag..) er det kun skønt, at vejret bliver bedre! ;)

    Og ja, hoppebilleder er skønne!

    SvarSlet