mandag den 5. april 2010

MIU MIU SS10



Om jeg er afhængig af blogs? Ja. Om jeg følger mange tendenser? Ja. Men jeg prøver dog at forholde mig kritisk ;) Dog er denne tendens, som er blevet flashet rigtig meget rundt omkring i blogland, lige mig! Jeg snakker her om svaleprint fra Miu Miu. Heldigvis for fattigrøvene har Gina Tricot lavet en top med det smukke print til kun 99 kr. Men hvis du har masser penge (eller gerne vil investere i noget rigtig lækkert for en gangs skyld), kan du købe en masse af Miu Miu's svale-produkter på net-a-porter.com her

Ciao'
Emma

2 kommentarer:

  1. Må sige, at du ikke er alene om det med blogs! ;)
    Den her trend, synes jeg bestemt også rigtig godt om. Jeg må hellere tage et smut forbi Gina Tricot, da jeg jeg nok også hører til den fattigere del af Danmark!
    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster - http://samanthamercano.blogspot.com

    /Samantha

    SvarSlet
  2. Kunne så godt tænke mig clutchen i midten!! Men det er sgu liiiidt pricy.

    SvarSlet