onsdag den 24. marts 2010

sommerdrømme


Fra den 13. til 20. maj er jeg i Chicago med min far. Jeg har aldrig været i USA før, så jeg glæder mig til at se skyskraberne hæve sig mod himlen og opleve stemningen blandt det amerikanske folk i Chicagos gader.

I sommerferien skal Ditte og jeg på interrail, hvor turen bl.a. går til Paris en enkelt dag. Jeg har været i den franske storby én gang før, og det var absolut fantastisk. Jeg glæder mig til at slentre op ad Champs-Élysées arm i arm med min bedsteveninde og udforske Paris' smågader for at finde unikke forretninger og gøre ubeskrivelige køb. Jeg glæder mig til, at drømmene realiseres, og solen kommer til at skinne på vores forhåbningsfulde ansigter. Ahhh, sommerdrømme.

Ciao'
Emma

P.S. Vi er nået de 80 læsere, og vi er meget glade og taknemmlige for, at så mange vil følge vores helt normale hverdag. Det virker som i går, at jeg ringede til Ditte og var lykkelig for, at vi havde fået 20 faste læsere ;-) Det går stærkt, og vi er helt berusede af lykke!

Billeder taget af Signe Walther Mørck

Ingen kommentarer:

Send en kommentar