mandag den 8. marts 2010

in the middle of the night




Jeg var inde i Imperial og se Oscar showet hele natten i går. Da vi kom var der linet op med masser af champagne, mums. Jeg fik et hurtigt billede af Hans(ebasse) Pilgaard, som sendte direkte fra biografen ud til seerne på TV2Film. Det var en herlig nat bestående af masser popcorn, cola og et fantastisk show. Især var jeg helt vild med Sandra Bullocks, Miley Cyrus' og Meryl Streeps kjoler. Meget smukke. Mit kamera gik selvfølgelig ud før showet overhovedet startede, så der er ikke rigtig billeder af seje mennesker eller stemningen. Jeg gad godt have haft et billede af en pige, som havde malet sig fuldstændig som en Navi kvinde (ligesom Ben Stiller, hæ hæ).

Den helt store kamp var jo mellem The Hurt Locker og Avatar. Kathryn Bigelow og James Cameron. Ex mand og ex kone. Pudsigt, at de var nominerede til lige mange Oscars; 9. The Hurt Locker fik 6 u af 9, og Avatar fik 3 ud af 9. Faktisk er det første gange en kvinde nogensinde har vundet for 'Film Directing' i de 82 år, Oscar awards har eksisteret. Og så for en krigsfilm, det er imponerende! Nå, men nok om Oscars herfra og tilbage til moden:


Bluse fra H&M, aftagelig skulderpynt fra loppemarked, bukser fra Zara, støvler fra Jette Riis, og uret er mit fars gamle :-)

Ciao'
Emma

billeder fra Oscar.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar