tirsdag den 23. marts 2010

dagens


Se! Endelig et dagens hvor jeg ikke har mine sko fra Urban Outfitters på.. Hmm, der er et eller andet, der gør, at jeg bedre kunne lide dette outfit, da jeg kiggede mig i spejlet i morges frem for på disse billeder, men det er måske bare mig? Ellers er jeg er lige kommet hjem fra biblioteket, hvor Jules og jeg hyggede mig smil-chokolade, slik og blade - det er godt nok længe siden, jeg sidst har gjort det.. Hæhæ.. Senere skal jeg til mave/balle/lår i Fitness World, efterfulgt af lektier, lektier, lektier (mataflevering, AT, tysk og engelsk), som selvfølgelig bliver klaret under Paradise.. Det bliver nu dejligt, når jeg kan få mit liv fra 22-23 tilbage ;-)
Ciao'
Ditte

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg ved godt, at det ikke er meningen, at man skal kommentere på sin egen blog, men hold da op, hvor er det outfit nice, Ditte ;)

    Ciao'
    Emma (hæhæ)

    SvarSlet