søndag den 14. marts 2010

again and again



Yes, jeg er endnu engang røget i boohoo-fælden... Doh! Dårlig kvalitet og alt for dyr porto lyder ikke ligefrem lokkende, meeeeen dér tager I fejl.. Boohoo er mekka for alverdens billige ting (forever21 er nr. 1, men med al den told og moms, tør jeg ikke bestille derfra..) og jeg falder i hver gang - hvilket er til trods for, at jeg konstant modtager mails fra asos, dorothyperkins, h&m osv., der henviser til uendelige rabatkoder.. Nu har jeg så ledt hele cyberspace igennem for en discountcode til boohoo, men uden held.. Jeg valgte at lytte til mit tøjskab og ikke til mit mastercard, så her er, hvad der røg i kurven ;-) Halskæden kostede £ 6, kjolen £ 15, bukserne £ 10 og skoene £ 6. Jeg glæder mig til at hente parken på posthuset, så det er vel et godt tegn?!
Ciao'
Ditte
I kan tjekke mine andre boohoo-prædiker her, her, her og her, hæhæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar