torsdag den 4. februar 2010

aloha


I går var nogle piger fra min klasse og jeg så heldige at være publium i de to shows Aloha og Live fra Bremen. Det var mega sjovt og rigtig hyggelig med en tøsetur! Normalt er jeg ikke fan af Aloha, men det er jeg altså nu - se med i morgen, fredag, og på tirsdag, og find ud af hvorfor :) Til gengæld har jeg altid godt kunnet lide Live fra Bremen, og den nye sæson, der bliver kickstartet i morgen, er bestemt værd at tage et kig på! Hvis jeg siger Tina (Lund red.), Tom K, Let's dance, uheldige nøgenbilleder og back to the 80s, må du selv gætte dig til resten, hæhæ. Jeg kan virkelig anbefale Jer, at tage ind og være publikum for disse to shows - for selvom du ikke er fan af programmerne, er pauserne imellem optagelserne lige så sjove, dét sørger flufferen (publikumsopvarmern) for!
Ciao'
Ditte
Ps. Det, jeg egentlig ville med dette billede, var, at vise Jer den kæmpe bunke sne, der står plantet ikke langt fra min dør - forsviiiiiind nu, sne, og giv mig sommeren tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar