mandag den 25. januar 2010

rehab wanted


Jeg har lige købt disse über cool stilettoes på eBay og jeg er lykkelig!! ... Eller... det tror jeg jo, jeg er, hver gang jeg vinder noget derinde (byder højest red.,), men nu må det også snart være slut! På en uge har jeg "vundet" to casio-ure (et sølv i mandemodel og et guld i kvindeudgaven), en halskæde, en shopperbag, en taske og nu disse! Sandheden er, at jeg i min eBay-rus byder højest, for derefter at fortryde halvdelen af tingene.. Jeg har kun købt og betalt for halskæden og shopperbagen (fejlkøb! - men blev ved med at modtage trusler fra eBay om, at de ville lukke min konto, hvis jeg ikke betalte..), solbrillerne og om 5 min. også disse.. Solbrillerne har jeg modtaget og jeg er vild med dem(!), men jeg vil stadig gerne have urerne, så måske jeg skulle slappe lidt af?! ... Only one thing to say: REHAB WANTED!!
Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar