torsdag den 21. januar 2010

lidt udsalg




I går var jeg en tur i Fields med nogle lovely girlies fra min klasse. Det var rigtig hyggeligt og vi fik da også proppet os med en masse dejlige menu'er fra Sunset, smooties fra Mammamia og slik fra Bilka. Mums! + for en gangs skyld kom jeg hjem med ting, der alle var købt på udsalg! ;) Blusen fra H&M er dejlig blød og varm, så den er god i disse kolde måneder, hvor sneen bare ikke vil forsvinde, pungen er fra Accesorize og kostede kun 51 kr og tights'ne kostede kun en 10'er! Jeg tror, jeg vil indvie det hele i morgen?
Ciao'
Ditte
Ps. I morgen er der Black'n'White-rave fest på skolen og jeg har stadig ikke helt fundet ud af, hvad jeg skal have på.. Måske jeg poster nogle forslag i morgen? En ting er ihvertfald sikkert... jeg har købt glowsticks en masse!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar