søndag den 6. december 2009

Munthe plus Simonsen













I torsdags var Ditte og jeg til et event i samarbejde med Elle og Munthe plus Simonsen. Her fik vi en kort introduktion af Naja Munthe, som har overtaget firmaet og nu styrer det alene. Hun fortalte, at de var begyndt at satse noget mere på eksklusivitet. F.eks. det store tørklæde med frynserne er der ikke blevet produceret særlig mange af, og det er håndlavet som resten af kollektionen. Da Naja skulle designe den sorte t-shirt, sad hun selv med perler, pallietter osv og forsøgte sig med forskellige design og måder perlerne kunne sidde på. Selv synes jeg resultatet blev fantastisk!

Derudover var Sille Henning der og fortalte om den nye sæson (Foråret). Der skulle man igen satse på læder dog i en blødere udgave, og hun viste de smukkeste læderjakker frem, som jeg selv godt kunne tænke mig at være ejer af! Derudover ville der blive fokuseret meget på mønstre som på vesten jeg har på. Den kostede 1500 kr, hvilket var lige dyrt nok, selvom vi kunne shoppe med 20 % rabat.

Til selve eventet blev der serveret lækre orange drinks med Campari i, og der var ligeså mange druer og tørrede rodfrugter, man kunne spise!
Til sidst fik man en goodiebag med et Elle magazine, nogle shampoo fra Redken, lakridser fra mærket Lakrids (åbenbart til en værdi af 100 kr), en sjov farverig nøglering designet af munthe plus simonsen, et par karameller og en mac øjenskygge. Jeg idiot har selvfølgelig smidt min øjenskygge væk, men den var i en smuk brun nuance. Stort tab, desværre :-(

Efter det var vi et smut forbi Vero Moda, hvor der var 30 % rabat i hele forretning. Mit stramme julebudget tillod mig ikke at købe noget desværre, da jeg både faldt for en cardigan med markerede skuldre og en pallietblazer (som også var at se hos muntheplussimonsen!)
De kostede begge 300 kr.

Ciao'
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar