mandag den 7. december 2009

Magasin













I dag har jeg været et hurtigt smut i Magasin for at finde nogle julegaveønsker. I magasin er der lige nu 20 % på alle DKNY, ESPRIT, GUESS OG FRIIS&CO tasker. Og især FRIIS&CO taskerne var flotte. Deres sko var også flotte (-: apropos sko er Nine West sko på tilbud, og jeg ønsker mig de sorte sko med nitter fra Jette Riis rigtig meget!

Derudover var jeg inde i en forretning, som jeg ALDRIG nogensinde havde troet ville indeholde et taskemekka! Og til kun 100 kr. Indgangen ligner en lidt klam souvenirforretning, men er et paradis indenfor. Den ligger på Strøget lige ved Sams' bar. Tjek den ud ;-)

Ciao'
Emma

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med taskerne!! må vidst lige i Magasin en tur, tror du også de har dem i Odense?
    - Trine

    SvarSlet
  2. Det ved jeg ikke, men tilbuddet gælder i alle Magasin'er i hele DK. (-:

    Ciao'
    Emma

    SvarSlet