onsdag den 16. december 2009

lessons


Okay, jeg er godt klar over, at der ikke er SRP, men damn hvor tager det lang tid at skrive en engelsk stil, når der jo er 1000 andre ting, jeg meget hellere vil! Jeg tjekker bloggen, mine mails og facebook konstant, downloader musik og krydser fingre for, at første modul er aflyst i morgen... Det er dumt - så dumt! For når jeg først bliver fanget af det, kan jeg ikke komme væk igen... Hmm, jeg skal skrive 800-1000 ord og eftersom jeg på fire timer kun har fået skrevet 360 ord, bliver det en lang nat.. Jeg lover fra i nat af (som jeg har sagt 1 mia. gange før), at jeg vil lade være med at udskyde mine lektier og ikke lave dem i sidste øjeblik...
Ciao'
Ditte
Ps. Sidst jeg tjekkede lectio, skulle jeg møde kl. 9 istedet for kl. 8, så måske det hjælper at krydse fingre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar