torsdag den 3. december 2009

nice to have, need to have







I dag havde vi kun 2 (meget langtrukne AT) moduler, så da vi fik fri kl. 11:45 tog nogle af os piger fra klassen en tur i Lyngbystorcenter. Normalt er jeg ikke den største fan af centret, for selvom jeg nærmest er der hver dag (pga. afstanden fra gymnasiet), kan jeg stadigvæk ikke finde rundt derude. I dag var det dog rigtig hyggeligt! Vi hyggede og snakkede en masse på Kong Kaffe og fik shoppet en del. Jeg prøver ellers at have min mors shopperegel "nice to have, need to have" i hovedet hele tiden, men det er som om, mine impulskøb hober sig op alligevel. Jeg kom hjem med det, I ser på billederne ovenfor: kjole fra H&M til 79 kr, som sidder perfekt(!), skovmandsskjorte fra H&M til 79 kr (!!!!), som er mega behagelig og varm at have på, en ny pallietnederdel fra H&M til 179 kr. (jeg bytter enten denne her eller den jeg købte i lørdags) og selvfølgelig en masse underlige køb som vaseline, vådservietter og cyber clean - gele til at rense ens tastatur på computeren med - og et nyt blad, som denne gang er UK version af Cosmopolitan til 53 kr.
Ciao'
Ditte
Ps. Her til aften var Emma og jeg til et rigtig fedt VIP-event, men det vil Emma blogge om imorgen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar