lørdag den 28. november 2009

vattæpper og varmelamper



I går var jeg på Strøget med nogle dejlige piger fra min klasse. Vi spiste lækker buffet på Riz Raz - som er en vegetarrestaurant i hjertet af KBH -, og endte faktisk med at blive siddende (udenfor kun opvarmet af et par tæpper og nogle varmelamper) i ca. tre timer. Der var "all you can eat inkl. sodavand ad libitum for 79 kr.", så pengene var givet godt ud. Propmætte gik vi derfra og shoppede en smule - jeg fik købt en rigtig flot sort bluse/kjole med guldpallietter fra H&M og den grå cardigan, I kan se på det nederste billede, fra Gina Tricot. Desværre glemte jeg blusen hjemme hos min skønne veninde, Frederikke, så den må I få at se på et andet tidspunkt..
Cardiganen har jeg kun haft af, da jeg sov, for den er så dejlig varm og blød!
Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar