torsdag den 19. november 2009

A Sound Mind

For et par måneder siden - dengang det stadig var sol og sommer - var Esther og jeg på Strøget. Her blev vi stoppet af to fyre, der spurgte os, om vi ikke ville lytte lidt til deres musik? Musikken var rigtig fedv- mindede lidt om Maroon 5, men dem er jeg også helt tosset med, så det gør ikke noget!! :-) De var i Danmark for at promovere dem selv og efter turen til KBH, gik turen videre til resten af Scandinavien. Da jeg kom hjem og googlede A Sound Mind (som jo er navnet på deres band), fandt jeg ud af, at de havde over 1.000.000 plays på deres Myspace OG at de var/er meget kendte i deres hjemland, Australien. Tror I lige, jeg fortrød, at jeg ikke købte et eksemplar af deres CD, fik den signeret specielt til mig + tog et fanbillede med mig og dem?!! Ej, det havde jeg nok ikke fået gjort alligevel, men stadigvæk.. De er mega nice, har en mega fed stil og laver noget mega fed musik!
Find dem her
Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar