søndag den 29. november 2009

if you're happy and you know it...





... use your creditcard!
Jeg er en flittig bruger af mit elskede Mastercard og i dag var ingen undtagelse, for selvom jeg ikke har været udenfor en dør hele dagen, betyder det jo ikke, at jeg ikke bruger penge..
Dette er hvad, jeg købte på asos ^
Alt i alt og inkl porto blev det 278 kr, så det er jo ikke så galt igen ;)
Jeg ved godt, at jeg før har skrevet, at jeg aldrig ville købe en fake chanel taske, men lidt copycat er man vel altid?!
Ciao'
Ditte

4 kommentarer:

  1. såå fed taske!(:

    - sahaba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Yes, det tænkte jeg også og eftersom jeg ikke regner med at få en Chanel til jul, var det om at slå til ;-)

    Ciao'
    Ditte

    SvarSlet
  3. Den taske har jeg hahaha

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig som et lille barn til at få den! ;-)

    SvarSlet