søndag den 1. november 2009

Film flops

Altså nu har Emma jo blogget om alle de dejlige film, hun køber mega billigt og som er rigtig gode..
Jeg vil gøre det modsatte, for jeg ender altid med at købe film i Fona, som jeg tror er rigtig gode, men som er noget værre lort - også er de dyre!

Bare for at nævne et par stykker: Øverst fra venstre:
sex, love and lies: "En sjov og underholdende komedie" og "En film for alle, der holder af Venner, Seinfeld og Sex and the City", ja hvem køber ikke en film, der sælger sig selv så godt?!
elephant: "De færreste forlader den film rolige og upårvirket" - jeg synes, den var langtrukken, kedelig og spild af tid (ligesom de fem andre film..)
evita: "Oscar vinder og nr. 1 på den danske biografliste" - jeg faldt i søvn efter 5 min...


Lidt brokkeri fra mig..

Ciao'
Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar